vrijdag 3 april 2020

Nieuws van onze vriendjes van de klas.


LENA


Lena werkt met veel plezier.

   
Samen met broer Filip fijn buiten spelen.

'Hallo paardje, hoe gaat het met jou'?


MARIE


Marie knutselt een postbode pet.
                                                                     Zo kan ze zelf brieven rondbrengen en      
                                                                    vanuit de auto deze in de brievenbus duwen..

Bakfiets parcours met broertje.


Zonnetjes knutselen.

Bewegingsparcours in de living met Emile en papa erbij.


Lekker genieten van een voetenbadje.



KARSTEN

Karsten helpt graag bij het spitten van de tuin.

Ik speel ook graag met blokken en mijn tractor op afstandsbediening.

'Tuut tuut en draaien maar!'. Hier kan ik fijn op de traktor van papa zitten.

Op de tablet oefen ik farming simulator.

Ik kleur een mooie tekening van Pasen. 

NOWLAN

Nowlan speelt met zijn broer Braiden lekker buiten op de grote zandberg.

Nowlan heeft een heleboel knappe werkjes gemaakt!



Hier wonen wij.

JUULS


Juuls knutselt samen met haar papa een aquarium met mooie vissen.



THOMAS

Samen spelletjes spelen is leuk!

 Kleuren in thema Pasen.


Waauw! Thomas tekent de schaduw van een giraf en dino na.


Fijn buiten, rijden op de tractor.

Papa helpen met koken en ook chocoladepudding maken.  Jammie!



Genieten van een lentewandeling.
 Thomas wees de weg en volgde de juiste figuren. Eerst de oranje cirkel en nadien de gele zeshoek.





En genieten van bellen blazen met mooie kleuren door het lentezonnetje. 



MATS

Mats is ook gestart met leuke paasversiering te maken. 

JAKE


Jake zijn favoriete bezigheid is verkleden als brandweerman of politieagent.  
Zo kan hij als een echte held brandjes blussen!


Jake is een harde werker en hij vindt het geweldig om zijn papa te helpen! Buiten spelen is toch zo leu!  Hier kan ik ook zoutdeeg maken.


Ook een beetje kleuren of schilderen.  Samen met mama lekkere cupcakes maken en dan mooi versieren.  Dat gaat smaken!

MARIE


Marie maakt lekkere koekjes in mooie paasfiguren.  



Samen met Emiel schilderen en stempelen is super leuk!


Ik kan ook eitjes mooi versieren met stempels.


In mijn balletjurkje kan ik dansen en fijne oefeningen rond lichaamsbesef doen.
Ik kan het al voordoen voor Emiel. Bravo!


Een knuffelpopje vullen met zachte mousse.


Gooien maar!

We knutselen mooie beren.

Wij doen vanalles rond cowboys en indianen. 

Zoals, lekkere hapjes en een hoge totempaal maken.






En geheimschrift maken.





















Kuikentje piep heeft eitjes met leuke opdrachten.



Mooie tekeningen maken voor de grootouders.


Op zoektocht in het bos.  Wat knap met het een alfabet spel!


THOMAS

 

Bij Thomas bleef er veel interesse in kriebeldiertjes.  Ze toveren een rups om tot vlinder.

Amai, wat een mooie tekening is dit geworden!

Oefeningen met de hoepel, geleerd van meester Stefan.

 Samen met broer eierdopjes maken.

 Hoe tof is dit!  De broertjes volgen online een danssessie 
zumba (=snel bewegen en plezier hebben).  Geslaagd!

 Knutselen van paasmandjes.  Super mooi gemaakt!
 
In het zonnetje met de tractor rijden. 


Dit ben ik! Ik teken even 4 benen, want ik ga veel werken buiten.


                                  Onze papa is heel sterk!            We halen broodjes met mijn vrachtwagen.

 In het weekend gaan we veel buiten met het mooie weer.  
We maken enkele fiets- en wandeltochten.  En op zondag was het buiten smullen met frietjes van de frituur.

MILA


Knutselen met kleuren, schilderen en stempelen is zo leuk, zeker in thema Pasen.

Zoutdeeg figuren maken.  Fijn voelen en kneden.

En achteraf deze schilderen of stempelen in mooie kleuren.



Buiten spelen of wandelen met ons hondje erbij, doe ik graag.

Helpen met een lekkere cake bakken.

Onze paasboom is heel mooi versierd met mijn zelfgemaakte figuurtjes van zoutdeeg! Super!


Evenveel oefenen lukt al super!  
                                                                        Ook heb ik al veel geoefend op knippen op lijn.

Helpen doe ik graag! Zo kan ik alleen stofzuigen.

Lekkere fruitstokjes maken.


THOMAS

Buiten spelen met water en onze fietsjes poetsen. Lang leve het fijne weer! 

 Genieten van buitenactiviteiten met tennissen en parcours afleggen.

Evenveel oefenen. 

 Samen met broer naar filmpje van 
Jules kijken.


Er wordt hard gewerkt door Thomas en Lukas met super sand en vingerverven. 
Dansen maar! 



We maken een grote fietstocht en gaan naar de schapen van famille kijken.   
Een heleboel loslopende schapen, tussen het groen.  Wat mooi!
Stef Stuntpiloot spelen. 

Van onze knutselwerkjes maakten we een paasslinger. Knap!




Marie speelt zelf graag paashaas.



Jake en broer Nate vinden alle eitjes!

Fijne paasdagen, lieve vriendjes!  






Geen opmerkingen:

Een reactie posten