maandag 23 september 2019

Liedjes en versje bij het thema 'Dag school'


Liedje : Welkom
Wees welkom
hier bij ons.
t’Is heel leuk in onze klas.
Je hebt een eigen stoel
en een haakje voor je jas.
Je hebt een mooie naam
Dat hebben we gehoord.
Welkom ( naam kindje)……… hier in onze klas!

         

Liedje: Twee aan twee
Twee aan twee, twee aan twee
Zo gaan wij met de juffrouw mee.
Als je met ons mee wil gaan,
moet je in de rij gaan staan.
Twee aan twee, twee aan twee,
netjes in de rij!

Afbeeldingsresultaat voor netjes lopen in de rij dat hoort erbij



Liedje : Goede morgen

Goedemorgen, goedemorgen,
wil jij met mij spelen?
Goedemorgen, goedemorgen,
speel jij met mij mee?
Van je klap klap, van je klap klap,
van je klap op je knie.
Van je klap klap, van je klap klap

Jo- chei!


Versje: De dagen van de week

Maandag zwaai ik naar de maan
Dinsdag zie ik een dino staan
Woensdag is van woef waf hond
Donderdag gaat de donder rond
Vrijdag wil mijn vriendje komen
zaterdag zaag ik honderd bomen
Zondag zit ik in de zon
en de week is om.
Versje: weer

Goedemorgen mevrouw, goedemorgen meneer.
Kunt u mij vertellen.
Wat is het voor weer?
Regent het nu buiten.
Schijnt de zon vandaag.
Waait er harde wind?
Dat is wat ik vraag.
Goedemorgen mevrouw, goedmorgen meneer.
Kunt u mij vertellen.
Wat is het voor weer?

Gerelateerde afbeelding
Opruimlied : 1,2,3,4

1,2,3,4
Luister nu allemaal hier
1,2,3,4
We hadden veel plezier
Hou je handen nu maar vast.
Het speelgoed gaat weer in de kast.
1,2,3,4 
Luister nu maar hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten