donderdag 26 december 2019

Versje en liedje voor Sinterklaas en Piet



Thema: Sint en Piet

Versje: ‘Dag Sinterklaas’
                                             
Dag Sinterklaas met je lange witte baard.                                                             
We zingen een mooi liedje 
Afbeeldingsresultaat voor sint tekeningomdat u verjaart!

Ik speel piano op mijn tenen
en ik trommel op mijn poep.
Ik heb twee elastieken benen,
want dansen kan ik goed.

Dag Sinterklaas
met je lange witte baard
We zingen een mooi liedje 
omdat u verjaart!
Hiep hiep hoera!



                                  Liedje: ‘Piet Piet’

Afbeeldingsresultaat voor piet tekening
Piet, Piet, Piet.  Op ‘t dak staat zwarte Piet.

Een grote Piet, een kleine Piet.
Een dikke Piet, een dunne Piet.

Piet, Piet, Piet.
Waar ben je?  Ik zie je niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten